Campanie in judet

In acest week-end am continuat deplasarile in judet pentru a sustine candidatii PD-L la primarii si consilii locale. Impreuna cu echipa ce candideaza pentru Consiliul Judetean, am ascultat problemele cu care se confrunta locuitorii judetului si am promovat proiectele de viitor care intra in sfera de activitate a Consiliului si care sunt in concordanta cu cerintele alegatorilor. Nu doar am ascultat ,dar am si vazut starea deplorabila a unei mari parti a drumurilor ce traverseaza judetul, lipsa apei curente, a sistemului de canalizare, a facilitatilor medicale corespunzatoare si din pacate, multe altele.

La competitie sportiva alaturi de Primarul de la Stejaru – Enache Dumitru si Candidatul la Primaria Babadag Timis Nicoara

Am intalnit, de asemenea, oameni foarte nemultumiti de cei care ii conduc si care, cu toate ca erau de alta culoare politica decat cea a PD-L-ului, ne cereau noua explicatii pentru situatia cu care se confrunta. Ce trebuie stiut este faptul ca noi nu putem da socoteala decat pentru acei primari care fac parte din randurile noastre, pentru care am garantat si nu am gresit. Aceasta nemultumire trebuie, insa, sa aiba si o consecinta: IMPLICAREA! 1 iunie este ziua in care trebuie sa va manifestati aceste nemultumiri si sa ii ,,rasplatiti” pe cei care v-au condus timp de 4 ani, cu eliberarea din functie fara niciun drept de apel.
La fel de importanta este si alegerea pe care o faceti. Partidul Democrat – Liberal a dovedit prin liderii si reprezentantii sai ca are in componenta oameni competenti si care doresc sa faca ceea ce trebuie pentru comunitatile din care fac parte. Va doresc gand bun si increderea ca daca veti alege PD-L, veti alege unul pentru toti, toti pentru mai bine!!!

5 Responses to “Campanie in judet”


  1. 1 Volocei Mai 21, 2008 la 1:21 pm

    Stiu ca sunteti prin judet si oamenii vorbesc de bine despre dumneavoasta ca sunteti apropiat si intelegeti problemle noastre si aveti experienta in conducerea judetului. Localnicii din Mahmundia va dau votul si ne verti rezolva problemele Deltei si drumurilor.

  2. 2 vivi Mai 23, 2008 la 9:03 am

    Dorulet, Dorut, Dragut! Cred si acum ca esti bun, mai bine zis cel mai bun din toata oferta, asa cum te cunosc de o „mie de ani”, numai ca:
    1. Nu esti mediatizat indeajuns (si s-ar putea sa fie si „vina” ta, pentru ca fiind un om bine crescut nu sari la bataie);
    2. Esti prea civilizat, prea bine educat si ai prea mult bun simt pentru cloaca numita politica, a zilei de azi.
    In aceste conditii, nu cred ca ai sanse. Mie, chiar imi pare rau. Te-ai nascut prea devreme. In schimb, dl.Hogea chiar are sanse sa intre din primul tur.
    Fosta ta colega, Vivi.
    PS Eu te votez!

  3. 3 salariat Aker Mai 23, 2008 la 5:06 pm

    Eram un nehotarat in alegerea Presedintelui Consiliului Judetean pentru ca este o noutate, vot uninominal dar dupa ce am avut discutii cu D-voastra in oras, si discutand si cu colegii de munca din Aker, aveti votul meu dar si al colegilor mei. Nu vrem sa traim perioada tragica de pacaleala din perioada MOCANU!

  4. 4 tulceanul Mai 23, 2008 la 5:09 pm

    Fiind coleg si sefu lu Hogea asteptam noi tulcenii sa ne reprezentati cat mai bine si stim ca impreuna veti face o echipa sudata! Succes echipei HOGEA – TARHON! un tulcean

  5. 5 Ilie Marian Mai 24, 2008 la 5:19 am

    Stimate domnul Tarhon,
    Deoarece sunteti un aparator de onoare al pastrarii si conservarii mediului incojurator, Asociatia Neguvernamentala „Natura Zambeste” va doreste succes in alegeri pentru ca numai prin dumneavoastra putem implementa marile proiecte de mediu de care are nevoie Judetul Tulcea!
    Cu deosebit respect,
    Ilie Marian
    Presedinte Natura Zambeste


Lasă un răspuns

Mai 2008
L M M M V S D
    Iun »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Categorii

Comentarii recente

Blog Stats

  • 15,943 hits

