Municipiul Tulcea

Ieri, 23 mai, am continuat sirul vizitelor in teren cu zona Tineretului (Dallas), unde electoratul s-a adunat cu mic cu mare sa vada care este oferta PD-L pentru fotoliul de Primar si cel de Presedinte al Consiliului Judetean Tulcea. Impreuna cu echipa de consilieri candidati la Consiliul Judetean, am incercat sa explicam alegatorilor importanta prezentei la vot pe 1 Iunie.

 

Am insistat pe existenta celor 4 buletine de vot si pe noutatea alegerii uninominale a Presedintelui Consiliului Judetean. De asemenea, am fost bucurosi sa raspundem intrebarilor celor prezenti, care au vrut sa stie ce inseamna Consiliul Judetean ca institutie si care sunt atributiile acesteia.

 

 

 

Daca am atras nehotarati de partea noastra, ramane de vazut pe 1 Iunie; cert este ca am reusit sa le trezim interesul de a se prezenta la urne.

0 Responses to “Municipiul Tulcea”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Mai 2008
L M M M V S D
    Iun »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Categorii

Comentarii recente

Blog Stats

  • 15,887 hits

